درباره ما

معرفی شرکت

شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان بعنوان اولین شرکت تعاونی امداد خودرو فرا استانی برابر قانون بخش تعاون تشکیل و راه اندازی گردیده است و اینک یکى از اهم وظایف این شرکت تعاونى ارائه خدمات امداد خودرویى در معابر و بزرگراه هاى سطح شهر و جاده های برون شهری در سراسر کشور مى باشد.

این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات متنوع خودرویی و ایجاد سفری ایمن برای کلیه شهروندان و مشترکین خود و همچنین شرکت های خودروساز و نیز دارندگان کلیه خودروها در تمام فصول شروع به فعالیت و خدمت رسانی نموده و در همین راستا به منظور عملیاتی نمودن تکالیف ذاتی خود اقدام به ارائه یک سبد خدماتی شامل:

  • ارائه تسهیلات و خدمات سفر
  • خدمات امداد خودرویی
  • خدمات جانبی خودرو

در داخل کشور نموده است.

خط مشی کیفیت و مشتری مداری

شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان، در قالب یک موسسه خدماتی با استعانت از خداوند متعال و پشتوانه نیروی انسانی متخصص و ماهر، با ایجاد تفکر فرایندگرا در کلیه سطوح سازمان در جهت برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی و کیفی و همچنین سر لوحه قرار دادن مشتری مداری از طریق ایجاد ارتباط موثر جهت تامین الزامات و خواسته ها، جلب رضایت و اعتماد مشتریان و رسیدگی به شکایات ایشان خود را متعهد به اصول زیر می داند:

  • رعایت استانداردهای ملی و بین المللی
  • تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
  • توسعه منابع انسانی از طریق به کارگیری نیروی متخصص و انجام آموزش های لازم جهت به روزرسانی و ارتقا ء صلاحیت های فنی
  • فراهم نمودن محیط کار مناسب و صمیمی و ایجاد مشارکت بین همکاران در تصمیم گیری های سازمانی
  • توسعه منابع انسانی از طریق به کارگیری نیروی متخصص و انجام آموزش های لازم جهت به روزرسانی و ارتقا ء صلاحیت های فنی
  • گسترش استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه از ماشین آلات و تجهیزات موجود
  • رعایت اصول ایمنی , بهداشت و محیط زیست
  • بهبود مداوم سطح کیفی انجام کار جهت دسترسی به بازار های جدید و بزرگتر
  • ارائه به موقع خدمات به مشتریان

به منظور دستیابی هرچه بهتر به اصول بالا، این شرکت همزمان سیستم های مدیریت کیفیت منطبق با ISO 9001:2008، ارتباط با مشتریان منطبق با ISO 10001:2007، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق با ISO10002:2004 و اندازه گیری رضایتمندی مشتریان منطبق با ISO 10004:2010 در کلیه سطوح به اجرا در آورده و به طور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشی این سیستم ها متعهد می داند. همچنین شرکت در ابتدای هر سال نسبت به تعیین اهداف کیفی و مشتری مداری در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری از طریق پایش، اندازه گیری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی و مشتری مداری تعریف شده را بررسی می کند.

فعالیت و تجربیات

  • همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی استان های کشور ( سفرهای نوروزی و سفرهای تابستانی )
  • همکاری با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ( اجرای طرح نوروز و مهر )
  • همکاری با ادارات راه و شهرسازی استان های کشور ( استقرار و راه اندازی کانکس امدادی )
  • همکاری با نیروی انتظامی استان های کشور(طرح تصادفات و توقیفات خودرو )
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودروساز زاگرس خودرو(POROTON) در سال های 90-89
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودروساز نگین خودرو(RENAULT) در سال های 92-90
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودرو ساز جیلران موتور (GEELY) در سال های 92-90
  • ارائه خدمات امدادی به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال 90
  • مجری طرح ساماندهی مراکز امداد خودرو و یدک کشها در 15 استان کشور
  • مجری طرح ساماندهی جرثقیل های کفی بر شهر تهران در امر حمل موتورسیکلت های توقیفی
  • همکاری با کانون بازنشستگان ناجا
  • همکاری با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران ( کارناوال حمل گل و گیاه )
  • برگزاری دوره های آموزش امداد خودرو با سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور
  • برگزاری دوره آموزشی با ستاد ساماندهی فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران
  • همکاری با اداره کل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودرو ساز آسان موتور (HYUNDAI) در سال های 92-90
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودرو ساز مدیران خودرو(MVM) در سال های 92-90
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودرو ساز اطلس خودرو ( KIA) در سال های 92-91
  • ارائه خدمات امدادی به گروه خودروسازی سایپا در نوروز سال 91
  • ارائه خدمات امدادی به شرکت کمک رسان ( SOS ) در سال های 92-91
  • طرف قرارداد نیروی انتظامی تهران بزرگ در امر حمل خودروهای توقیفی
  • همکاری و تعامل با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور
  • همکاری با شهرداری های کل کشور ( طرح ساماندهی مراکز امدادخودرو در شهر ها )
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 9001، ISO 10001، ISO 10002، ISO 10004

چارت سازمانی

  • هیئت مدیره

    • مدیر عامل

      • معاونت مهندسی سیستم ها

        • مدیریت تشکیلات و روشها
        • مدیریت فناوری اطلاعات
      • معاونت عملیات اجرایی

        • مدیریت نظارت و بازرسی

          • نظارت بر امدادگران
          • رسیدگی به شکایات
        • مدیریت مرکز پیام
        • مدیریت امور امدادگران

          • نمایندگی امداد
          • نمایندگی تعمیرگاه ها
      • معاونت امور اداری و مالی

        • حسابداری
        • حقوقی
        • کارگزینی
      • روابط عمومی
      • معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع

        • مدیریت کنترل پروژه
        • مدیریت تحقیق و توسعه نظرسنجی
        • مدیریت برنامه ریزی استراتژیک و ارزیابی
      • معاونت بازرگانی و امور مشتریان

        • مدیریت طراحی و مهندسی محصول
        • مدیریت بازاریابی و فروش
        • مدیریت امور مشتریان